Här har vi samlat de vanligaste frågorna vi får på vår kundtjänst och ger dig svar på dem.
Klicka på en fråga så kommer du till svaret på den.
Jag har ett oregistrerat nummer, men vill kunna ringa fakturasamtal
Jag är en kund, men ni har spärrat mitt nummer. Varför?
Kan jag ringa under spärrtiden?
Jag vill lägga till ett oregistrerat nummer till mitt konto.
Jag vill inte ha nån reklam från er
Jag vill att ni skickar utskicken till en annan adress
Jag har frågor kring min faktura
Vad kostar det att ringa till er?
Kan jag ringa från ett kontantkort?
Jag vill kunna ringa från ett hemligt nr/utlandsnummer
Fnns det ett sätt att ringa helt anonymt?
Jag vill veta när min favorit är nästa gång online.
Jag vill köpa använda trosor av en viss tjej på linjen.
Jag vill skicka någonting till en viss tjej på linjen.
Vill du ringa mot faktura och inte har registrerat ditt nummer hos din operatör eller har ett hemligt nummer, kan du i sådant fall skicka in dina uppgifter till oss tillsammans med någon form av bevis, att numret du vill ringa ifrån tillhör dig. Det kan vara en kopia på ett avtal med din operatör, en telefonräkning eller en bild på en skärmdump på en betalning av påfyllning av saldo på ditt kontantkort. När ditt nummer inte är registrerat får du vid ett godkännande något lägre kreditgräns än vanligt, 1500 kr. Tillsammans med beviset måste du skicka oss ditt fullständiga namn, adressm telefonnummer och personnummer. Du kan enklast skicka dessa till oss om du mailar vår faktureringspartner Kassina på kundservice@kassina.se. Du får ett svar från oss inom några dagar. Observera, att du inte får ha några betalningsanmärkningar om du vill lista ett oregistrerat nummer hos oss.
Tillbaka till listan
Samtalstaxan är densamma som den har varit från start: Endast 19:90 per minut. På vår fakturatjänst har vi minimidebitering på 10 minuter per samtal. Förskottssamtalen kan ha änny lägre minutpris, se sidan "Köp Minuter" för mer information om förskottsbetalning.
Tillbaka till listan
Du kan spärra ditt nummer allra enklast genom att meddela oss via vårt kontaktformulär. Vi sätter ett spärr på ditt nummer omgående.
Tillbaka till listan
Alla fakturarelaterade frågor hänvisar vi till faktureringsbolaget Kassina. Här är länken till Kassinas kundtjänst.
Tillbaka till listan
Om dditt nummer har blivit spärrad utan att du själv har gjort det , kan de bero på någon av följande anledningar.
Du är en ny kund
första
gången Du ringer ger vårt system dig ett kredittak på 1500 kronor.
Om du når denna gräns skickas det en faktura till dig och ditt
nummer spärras tillfälligt tills denna faktura är betald. Det
händer även om du inte skulle nått till kredittaket, men ringer
första gången. Då faktureras dina samtal under det första dygnet
och ditt nummer spärras tillfälligt. Vi gör detta för att
utesluta, att några oegentligheter föreligger, exempelvis, att
samtalet har ringts från någon annans abonnemang än iden som har
ringt. När din betalning har kommit oss tillhanda släpper vi
spärren och du kan återigen ringa till oss. Under tiden kan du nå
våra tjejer genom Telia betalsamtal på nummer 0939-200 00 00.
Därefter
får du något högre kreditgräns, 3000 kronor. Du faktureras
automatiskt när du uppnår 80% av kreditgränsen, men ditt nummer
spärras tillfälligt först när du har nått kreditgränsen. I
annat fall får du en samlad månadsfaktura kring den 15:e varje
månad.Under tiden kan du nå våra tjejer genom Telia betalsamtal på
nummer 0939-200 00 00.
Du har uppnått kreditgränsen
För Din
och vår skull sätter vi en kreditgräns. Den ligger på 3000
kronor, men kan i vissa fall vara lägre. Du blir automatiskt
fakturerad när du har uppnått 80% av kreditgränsen. Ditt
telefonnummer får ett tillfälligt spärr om du når upp till hela kreditgränsen och en faktura skickas ut. Spärren släpps direkt när
du har betalat fakturan. I annat fall får du en samlad månadsfaktura
kring den 15:e varje månad med en förfallodag i slutet av månaden.
Du har obetalda fakturor
Om dina
fakturor inte har blivit betalda trots påminnelser, blir ditt nummer
spärrat tills att din skuld är reglerad. Har du inte klart för dig vilka
fakturor det handlar om, kontakta faktureringsbolaget Kassinas
kundtjänst. Under tiden kan du nå våra
tjejer via Telia betalsamtal på 0939-200 00 00.
Du har haft olämpligt eller olagligt uppförande på linjen
Om du
exempelvis hotar våra tjejer eller på ett annat sätt beter dig
olämpligt eller olagligt på linjen kan vi spärra ditt nummer till
alla våra tjänster. Samma gäller om du beter dig olämpligt i vår eller vår fakturapartners kundservice. Om du anser att detta är obefogat, kan du kontakta
vår kundtjänst som utreder frågan.
Tillbaka till listan
Du kan du nå våra tjänster genom att ringa via Telia
Betalsamtal på nummer 0939-200 00 00.
Tillbaka till listan
Genom att använda dig av vår förskottsbetalning kan du ringa helt
anonymt från vilket nummer som helst, även från utlandet.
Läs
mer om hur du går tillväga och köper minuter här.
Tillbaka till listan
Du kan spärra din adress för våra utskick genom att informera vår kundservice. Spärren sätter vi omedelbart.
Tillbaka till listan
Du kan ändra adressen för våra utskick genom att informera vår kundservice. Skriv både din nuvarande adress vi har registrerat och adressen du vill ha utskicken till. Notera även om denna ändring gäller endast reklam eller både reklam och fakturor.
Tillbaka till listan
Detta kan du göra
endast genom att mejla till vår kundservice på kundtjanst@jennyshetalinje.se.
Bifoga då någon form av bevis på att detta nummer tillhör dig,
exempelvis en bild på kontantkortets påfyllningsbevis eller
liknande. Vi registrerar då numret på dig snarast möjligt.
Tillbaka till listan
Om du har registrerat ditt kontantkort hos din operatör, kan du ringa till våra tjänster på samma sätt som från ett abonnemang, dvs genom att vi fakturerar dig i efterskott. Om ditt kontaktkort är oregegstrerat kan du nå våra linjer genom 0939-nummer, som kostar 14:90 - 19:90 per minut och debiteras på ditt kontantkorts saldo. Numret till Jennys chatlinje är 0939-200 00 00.
Tillbaka till listan
Våra tjejer kopplar upp sig på linjen när de själva har lust och
när de känner sig sugna. Därför kan vi aldrig ge dig ett besked
när din favorittjej jobbar nästa gång. Om hon är på linjen just
nu får du enklast reda på genom att ringa och kostnadsfritt lyssna
på presentationerna. Ett tips är också, att fråga henne om hon
själv vet när hon tänker logga nästa gång. Och våra tjejer brukar
hålla vad de lovar.
Tillbaka till listan
Vad kul att ett tycke har uppstått mellan er. Om du vill skicka
någonting, exempelvis en bild på dig eller en liten present till
någon av tjejerna på linjen, får du göra detta till Jenny, som
vidarebefordrar det till tjejen i fråga. Skicka ditt brev/paket då
till följande adress och var tydlig med vilken tjej det ska
till.
Jennys Heta Linje
TJEJENS FÖRNAMN
Box
736
114 79 Stockholm
Observera, att du inte får skicka
pengar eller annan typ av betalmedel.
Din eventuella gåva är
endast ett sätt att visa din uppskattning och att den inte
förpliktigar henne till någon form av motprestation.
Tillbaka till listan
Först ska
du komma överens med tjejen om detta, men är du väldigt blyg och inte vill
eller törs fråga henne själv, kan vi göra det åt dig. Då
behöver du skriva
till vår kundservice och tala om vilken
tjej det handlar om samt bifoga din egen e-postadress.Vi mejlar dig
sedan en betallänk. När vi har fått din betalning, ber vi tjejen
att leverera trosorna till oss i en sluten plastförpackning för att
bevara doften så autentisk som möjligt. Sedan skickar vi trosorna
till dig utan dröjsmål, så du kan njuta -inte bara av hennes röst-
utan nu även av hennes doft.
Kostnaden för detta är endast
550 kronor inklusive porto och hantering.
Pruta inte med tjejen om
priset. Hon kan inte påverka det. Priset har bestämts av Jenny.
Tillbaka till listan